mandag 25. august 2014

En hagebloggers første måned er gjennomført

Så har jeg altså vært blogger i en måned, noe som rent tallmessig har ført til 22 egne innlegg (inkludert dette), 19 følgere på google, 4 følgere på bloglovin og 1733 visninger på bloggen. Tall jeg for så vidt er formøyd med, selv om det er langt opp til fotballfrues tilhengerskare og store summer inn på kontoen hver måned. Det har jeg heldigvis heller ingen forventninger om å oppnå! Men de virkningene bloggen har hatt på egen innsats i hagen er jeg svært fornøyd med. Det er lenge siden jeg har tatt så store tak i hagen som jeg har gjort siste måneden. Litt innkjøp av stauder har det også vært, og jeg har gledet meg til å dele bilder og tanker med leserne nesten hver dag. En god del fine og oppmuntrende tilbakemeldinger fra leserne har det også blitt! :-) I tillegg har jeg fått utrolig mye inspirasjon av andre hageglade mennesker sine blogger, både fra Norge og andre land. Så konklusjonen min blir at dette kommer jeg til å fortsette med! Tusen takk til alle som besøker bloggen min!
Klem fra Anne-Kristin
Gullkorg - Doronicum en staude som er enkel å få til, er nydelig til snitt og som gjerne blomstrer flere ganger i løpet av sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar