fredag 9. januar 2015

Hurra! Jeg har fått frøgave i posten!

Da jeg etablerte hagebloggen min i slutten av juli i fjor, hadde jeg en del tanker om dette med blogging. Jeg var ganske uerfaren på området, og hadde egentlig ikke lest noe særlig på området. Jeg hadde selvfølgelig fått med meg at en del bloggere tjener godt på bloggene sine, og jeg tøyset med de hjemme om at nå skulle jeg bli rik! Dette var selvfølgelig ikke seriøst ment, og jeg har ikke tjent en krone på denne morsomme hobbyen. En god del gode tips og råd har jeg derimot fått, samt mange fine kommentarer til innleggene mine. Dette har jeg satt veldig stor pris på!

Denne uken fikk jeg likevel mitt første fysiske utbytte av å bli en del av hagebloggernes verden. I postkassen lå en konvolutt, og inni den lå en pose med valmuefrø fra Isas trädgård! Jeg hadde vært så heldig å være en av de ti første som ønsket en pose av disse i posten! Heldige meg! Tenk at en pose frø kan være så kjekt å få!

Tusen takk Isa!

Ha en flott helg, alle sammen. Her i Bergen har de meldt sterk storm i morgen, men foreløpig er det helt stille ute.

Klem fra Anne-Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar