lørdag 13. september 2014

En Admiral på Høstbergknappen

Å kunne være ute og jobbe i hagen i shorts i midten av september, er ikke noe som skjer hvert år. 2014 er ikke som andre år, så det ble en god økt ute i "sommersolen". Det er ikke den store blomstringen i hagen hos meg for tiden, men en tur rundt med mobilen for å prøve å finne noe som kan foreviges blir det alltid. I dag var jeg heldig å så en nydelig Admiralsommerfugl på Høstbergknappen. Jeg er så vant til at sommerfuglene forsvinner når jeg nærmer meg, så jeg snek meg varsomt mot målet. Jeg tror jeg tok bortimot femti bilder, hele tiden litt og litt nærmere. De siste bildene ble flotte, ikke alle var helt skarpe, men et knippe av dem ble virkelig flotte synes jeg. Har beundret alle de nydelige sommefuglbildene som har florert her, spesielt Marit Sønstebø sine! Ønsker dere alle en fin septemberhelg! I morgen tror jeg jammen det blir mer kos i hagen for meg!
Hilsen Anne-Kristin






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar