torsdag 31. juli 2014

Velkommen august!

I går tenkte jeg å ta en tur i hagen for å forevige noen av blomstene mine. Det ble en ganske nedslående affære, for det kraftige regnet hadde gjort mange av de vakre blomstene ganske rufsete. Dermed la jeg mer merke til at ugresset har tatt over en del plasser, så jeg blir ikke arbeidsledig med det første! Var en tur innom hagesenteret for å se etter stauder på salg, men det var stort sett dårlig kvalitet på det de hadde, så det ble ikke noe nytt til fjellhagen. Det så ut som om juli skulle avslutte nesten uten sommerglede. Men så fikk jeg se at det var noen flotte klaser på Heidelberg klatrerosen, og at skyene hadde trukket seg bort og det var blå himmel! Og så gikk juli 2014 over i historien som den varmeste i min levetid!
Nå er jeg klar for en ny måned - Velkommen august!
Klatrerose Heidelberg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar