fredag 25. juli 2014

Hagen - og livet


Hagen min kan på mange måter sammenlignes med livet. De fleste dagene i livet er nokså ordinære, og ikke noe man ønsker å publisere. Sånn er det med hagen min også, mesteparten er plen og ikke noe å dele med andre. Men uten de ordinære dagene, eller plenen i hagen, ville vi ikke kunne glede oss så mye over festdagene, eller blomstene i hagen. Ugress finnes det nok av i hagen min. Det vil jeg helst ikke dele, på samme måten som dårlige dager i livet ikke deles. Men festdagene og blomstringen deler jeg gjerne. Å gå tett, tett innpå blomstene, og oppleve skjønnheten som finnes i hver av dem! Et insekt som suger i seg nektar, eller de små detaljene i de ulike delene av blomsten!
Takk for at du ga deg tid til å lese dette, og velkommen til min blogg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar