onsdag 18. mars 2015

Siste sjanse til å kapre en plass i finalen i blomstenes X-faktor konkurranse

Først og fremst så må jeg si at dette har vært en morsom utfordring å delta i. Jeg har brukt mye tid på å tenke igjennom hvilke blomster jeg ville bidra med, og ettersom billedbanken har vært svært begrenset, har det vært en del planter som har vært utelukket av den grunn. Likevel synes jeg at det har vært gøy å delta! Det er så utrolig mange flotte bidrag, og det er ikke mange som får være med til siste runde. Men har man deltatt, så er jo alltid sjansen der! Den største gevinsten har jeg fått allerede, alle de flotte tilbakemeldingene på innleggene har virkelig varmet, og noen ekstra følgere har jeg også fått på bloggen. Tusen takk til alle dere!

Så var det over til dagens farge; svarte og grønne blomster! Først tenkte jeg at jeg ikke hadde noe å bidra med, for det som kunne passe hadde jeg ikke bilde av. Men så kom jeg plutselig på at jeg kjøpte min første Helleborus i januar, og den er jo bortimot svart! Så det blir mitt bidrag til siste runde i konkurransen. Når den i tillegg heter Helleborus Lucky Black, så  er den kanskje en svart lykke i konkurransen...

Jeg hadde ønsket meg en Julerose lenge, men det hadde liksom ikke blitt til noe. Men etter at jeg begynte å blogge ble den store hagegnisten tent, så da måtte jeg på hagesenteret allerede i begynnelsen av januar. Og der hadde de et godt utvalg som attpåtil var til halv pris. Jeg fikk anbefalt denne mørke som en hardfør variant, og jeg slo til. Siden har jeg også kjøpt en hvit, så nå er jeg allerede hektet.

Som alltid kan du se flere bidrag i X-faktor konkurransen HER

Tusen takk til Anne på Moseplassen som har hatt denne konkurransen! Og til alle dere som har deltatt; lykke til!

Klem fra Anne-Kristin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar